Top 5 butów sportowych na wiosnę!

Wiosna zbliża się dużymi krokami, prawda? 

Pewnie zastanawiacie się jakie buty kupić na wiosnę. Postaram się przedstawić wam top 5 butów i moją, krótką opinię na temat każdego z osobna. Może znajdziecie coś dla siebie? :)

Zacznijmy od klasyki czyli.. :
Nike Air Force 1 Low cena w sklepie Nike to 319 zł
Chyba każdy już je zna i raczej nigdy nie wyjdą z mody, osobiście podoba mi się kolor biały. Jednak mamy zapewnione różne odmiany kolorystyczne. Każdy znajdzie coś dla siebie. Buty same w sobie może nie należą do najlżejszych, za to ładnie prezentują się na nodze i są bardzo wygodne. 






Następne w kolejce są.. : Adidas Tubular Runner
Jak już nazwa sama wskazuje są przeznaczone dla biegaczy, czyli są lekkie. Również mamy mnóstwo kolorów do wybrania. Cena to od 300zł do 450zł. Bardzo wygodne i przede wszystkim bardzo lekkie.



Kolejne buciki to... : Vansy
Wzory, kolory tęczy. Czyli to coś co posiadają te buty. Wyróżnia je oryginalność. Możemy nimi pokazać własną osobowość. Sama posiadam dwie pary i mam ochotę zakupić jeszcze jedną. Zwykłe lekkie trampki na każdą okazje. Ceny nie są kosmicznie wielkie, na dobrej promocji możemy je złapać nawet za 150zł. Ceny sklepowe to 200zł-300/400zł. 



Jako numer czwarty wystartują...: Converse Chuck Taylor All Star
Znowu klasyczne buciki pasujące praktycznie do wszystkiego. Kilka klasycznych kolorów do wyboru, prezentują się idealnie razem z sukienką. Są zgrabne, lekkie i wygodne. Cena od 200zł - 400zł


Jako ostatnie mam dla was do zaproponowania..: Adidas Stan Smith.
Białe lub Czarne cudeńka. Zauważyłam, że nie są bardzo popularne, a szkoda! Ale przynajmniej posiadacze nie muszą się martwić o to, że ktoś będzie miał identyczne. Małe zainteresowanie butami, czego nie rozumiem. Wygodne, zgrabne są zrobione ze skóry, a ich cena jest w normie. Idealne na wiosnę bądź lato! :)


Na dzisiaj to wszystko. 
Przedstawiłam wam kilka propozycji dotyczących butów, które warto rozważyć przed zbliżającą się wiosną. Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam wam w wyborze nowych butów. Może macie jeszcze jakieś inne ulubione buty? Jeśli tak dajcie znać w komentarzu, a ja stworzę nowy post o butach :)

Miłego wieczoru!
Marysia :)














Komentarze

  1. Wszystkie super wyglądają, przydałoby się jeszcze coś dla najmłodszych:D
    https://kokoleti.pl/obuwie-dzieciece/lato

    OdpowiedzUsuń
  2. Super takie sportowe buty. Paulina jak dla dzieci szukasz to na https://butymodne.pl/polbuty-i-trzewiki-dzieciece-dla-dzieci-c25960.html zobacz. Mają super obuwie i do tego jakie ceny. I podają długości wkładek to tylko zmierzyć dziecku stopkę i się dobierze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty sportowe to najlepsze rozwiązanie szczególnie dla najmłodszych. Dzieciaki lubią gry i zabawy na świeżym powietrzu.
    https://jebut.pl/Obuwie-dzieciece-c67

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty